1992
Projekční činnost na telekomunikačním trhu
Pro své klienty realizujeme akviziční, projekční a inženýrskou přípravu, výstavbu, upgrade, servis a pohotovost 24/7 v následujících oblastech telekomunikačních sítí:
1992
Projekční činnost na telekomunikačním trhu
1994
Výstavba a následně i servis sítí mobilních a datových operátorů (Eurotel Praha, spol. s.r.o., T-Mobile Czech Republic a.s., Aliatel a.s., GTS Czech s.r.o.)
1995
Kompletní výstavba televizních kabelových rozvodů, od 1997 včetně servisu (Intercable s.r.o., Karneval Media, s.r.o., UPC Česká republika s.r.o.)
2005
Realizace plošných investičních výstaveb na poli mobilních operátorů – swapy 2G, 3G
2010
Významný vstup na zahraniční trhy (spolupráce s Nokia Siemens Networks Czech Republic, s.r.o., Huawei Technologies Deutschland GmbH ve výstavbě mobilních sítí, instalace přenosových technologií v Německu a Rakousku, Field Line Maintenance na Slovensku)
2012
Založení dceřiné společnosti v německém Regensburgu
Zázemí
Od roku 2000 působí naše společnost v nových prostorách ve vlastním objektu v Brně – Líšni, kde má moderní zázemí pro vykonávání nasmlouvaných činností (projekční práce, montážní práce, školící prostory, skladovací prostory, apod.). V objektu jsou dostatečné rezervy pro další rozšiřování společnosti.
Společnost má cca 200 vlastních pracovníků. 1/4 zaměstnanců má vysokoškolské vzdělání, především v oboru elektrotechnika a stavebnictví. Část pracovníků firmy hovoří anglicky a německy.
Vedení InfoTelu se zavazuje řídit své činnosti tak, aby ve společnosti byly dodržovány všechny relevantní požadavky právních předpisů a další požadavky, které se na ni vztahují, a ke kterým se v oblasti ochrany životního prostředí zavázala.
Vedení společnosti se zavazuje k provádění prevence znečištění a k neustálému zlepšování ochrany životního prostředí včetně předcházení haváriím.
Prioritními oblastmi, na které se vedení společnosti zaměří při zajišťování environmentálních cílů jsou:
Pozornost věnovaná ochraně životního prostředí je nedílnou součástí aktivit InfoTelu, proto vedení společnosti trvale rozvíjí environmentální povědomí všech zaměstnanců a výcvik zaměřuje tak, aby při svých činnostech předcházeli nebo omezovali jejich negativní působení na životní prostředí.
Zájmem InfoTelu je vstřícný dialog se zaměstnanci a veřejností. Vedení společnosti bude informovat vnitřní a vnější zainteresované strany o dopadech činností společnosti na životní prostředí a zároveň budeme reagovat na jejich oprávněné podněty a obavy.
Bezpečnost práce a ochrana zdraví při práci je nedílnou součástí podnikatelských činností InfoTelu.
Naše zařízení budeme provozovat způsobem, který chrání zdraví a bezpečnost našich zaměstnanců, dodavatelů, dalších společností i občanů. Budeme předcházet vzniku úrazů a poškození zdraví, budeme dodržovat příslušné právní předpisy a jiné požadavky, prosazovat jejich plnění jak u svých zaměstnanců, tak i u ostatních zainteresovaných stran a současně budeme usilovat o neustálé zlepšování řízení a výkonnosti v oblasti bezpečnosti práce a ochrany zdraví při práci. Budeme pravidelně přezkoumávat vhodnost a přiměřenost naší politiky.
Budeme se řídit principy:
Vrcholové vedení se zavazuje politiku BOZP prosazovat a ve spolupráci s ostatními zaměstnanci a všemi osobami pracujícími pro společnost InfoTel naplňovat.Zavazuje se rovněž seznamovat s politikou BOZP všechny zainteresované strany.
Politika kvality je dána zásadou: Kvalita je samozřejmostí.
InfoTel považuje kvalitu svých výrobků a služeb a spokojenost zákazníků za své prvořadé cíle a bude provádět své podnikatelské aktivity v souladu s touto politikou.
Kvalitu svých činností bude InfoTel udržovat na požadované úrovni dodržováním následujících zásad:
Do systému kvality jsou zapojeni všichni zaměstnanci společnosti InfoTel a všechny osoby pracující pro společnost InfoTel. Za jeho plnění a prosazování jsou odpovědní vedoucí zaměstnanci na všech stupních vedení. Vedoucí pracovníci zodpovídají za seznamování všech zainteresovaných stran s politikou kvality.
Zajišťování Politiky kvality je závazné bez ohledu na případné změny organizační struktury nebo vedení společnosti InfoTel.
Od počátku své činnosti je vedení naší společnosti založeno na principech dle standardu řízení jakosti. Důvěře zákazníků přispívá kromě finanční stability i zavedený integrovaný systém managementu společnosti, který byl schválen společností Lloyd´s Register Quality Assurance (LRQA) podle standardů tag heuer formula 1 replica watches.